2013. március 15., péntek

RSS tapasztalatok

II. heti bejegyzés


Werner Schwab Elnöknők című darabjában van egy mondat a televízióval kapcsolatban: …és bejön lakásodba az élvezet. Az RSS-sel kapcsolatban valami hasonló történik, házhoz jönnek a hírek. Nagyon hasznosnak találom ezt a szolgáltatást, létre is hoztam egy saját hírcsatornát WEB2-es blogok anyagaiból, amit a blogomra ki is tettem. Most már csak egy kis időt kell szánni arra, hogy a Google Readerbe felvett és mappákba rendezett híreket naponta átolvassam.
Miközben megoldottam a feladatokat, sok olyan információt találtam, ami további ablakokat nyit meg ebbe a világa. Ezek eddig is ott hevertek előttem, de most már egyrészt megtalálom őket, másrészt részben tudom, hogy mit keressek, harmadrészt elkezdtem érdeklődni is irántuk.

1 megjegyzés:

  1. Ez a "házhoz jönnek a hírek" valóban találó kifejezés. Ezek szerint akkor találsz magadnak olvasnivalót bőven, csak nehogy a kurzusra szánt idődet vigye el a sok érdekesség! :)

    VálaszTörlés