2013. március 3., vasárnap

Első hét zárása

Nagyon lelkes vagyok, úgy érzem, hogy újabb világok tárulnak ki, amikről pedig már azt hittem, hogy nyitva vannak előttem. Az egész kurzus témájához leginkább illő formában zajlik az oktatás, azt gondolom, hogy ez így tényleg a lehető leghatékonyabb és már most abban bízom, hogy lesz még lehetőségem, hogy ehhez hasonló online oktatási formában további web-es ismereteket szerezzek. Az egészben az a jó, hogy a kommunikáció és a feladatok megoldása során is csak azok az eszközök állnak rendelkezésünkre, amikről tanulunk.

Az internetes keresés sok mindenben finomította, kiegészítette tudásomat. Újdonság volt, hogy fotó alapján is lehet képet keresni, bár eddig nekem erre még nem volt igényem, de a jövőben lehet, hogy fogom ezt a funkciót is használni. A keresések specializálása is hasznos lehet a jövőben, volt már, hogy hiába kerestem egy bizonyos dologra, nem kaptam jó találatokat. 

A Google Alerts szolgáltatást most ismertem meg. Mivel épp autóvásárlás előtt állunk, már be is állítottam ezt a szolgáltatást. Itt inkább az okozott nehézséget, hogy a hírfolyamot nem találtam meg könnyen. Férjem beindítandó vállalkozása előtt szintén jó hasznát fogjuk venni ennek a beállítási lehetőségnek.

Az első héthez még annyit, hogy nagyon jók az anyagok és most végre jó sorrendben kezdtem hozzá: vagyis először az anyagokat olvastam el, néztem meg, aztán kezdtem a feladatokhoz. A blog létrehozásánál fordítva jártam el, nyilván ezért is töltöttem az elkészítésével hatványozottan sok időt, de azért végül így is mindent megtaláltam.

1 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy tetszik a kurzus, remélem a későbbiekben sem fogsz csalódni :)

    VálaszTörlés