2013. március 29., péntek

III. hét Netvibes


Netvibes

Picit lemaradtam, de a Netvibes-szal sokat bíbelődtem. Nagyon megtetszett az alkalmazás, a saját oldalamon az általam gyakran használt site-ket gyűjtöttem össze, plusz a levelezéseket. Már ezt használom és felettébb praktikus, hogy nem kell külön belépnem pl. a leveleimhez, vagy egyből láthatom a Fb-os profilomat is. Egyébként meg szép is lett, kár hogy ezt nem tudom megmutatni.

Első lendületben a férjemnek is készítettem egy személyes oldalt ajándékképp, aztán az ő érdeklődési körének megfelelő publikus oldalt is létrehoztam pszichológia témában. Vannak egyéb ötleteim, hogy más témákhoz hogyan tudnám felhasználni ezt az alkalmazást, de előbb inkább megvalósítom, mintsem leírom ezeket. A kérdés már csak az, hogyan tudom tényleg nyilvánossá, azaz elérhetővé tenni a publikus oldalt, vagyis a potenciális felhasználók hogyan szerezhetnek róla tudomást. Most úgy látom, hogy ehhez a létrehozójának kell továbbítani, fórumokon, közösségi portálon közzé tenni az oldal elérhetőségét. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése